همکاری بچه مسجدی ها در برپایی نمایشگاه دفاع مقدس 

همکاری بچه مسجدی ها در برپایی نمایشگاه دفاع مقدس 

تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹
حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب با همکاری بسیج اقدام به برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در شهر رودبار جنوب کرد.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب با همکاری بسیج اقدام به برپایی نمایشگاه دفاع مقدس کرد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب در خصوص نوع همکاری کانون در برپایی این نمایشگاه، بیان کرد: به همین منظور اطلاع رسانی بازگشایی این نمایشگاه از چند روز قبل توسط بچه های مسجدی کانون انجام شد.

وی اضافه کرد: علاوه بر این کتاب هایی از زندگی شهدا را تهیه کرده ایم و در این نمایشگاه در معرض دید علاقمندان قرار داده ایم همچنین پوسترهایی از عکس شهدا تهیه کرده و در این نمایشگاه نصب کرده ایم.

حجت الاسلام خاوری ابراز کرد: یکی دیگر از فعالیت های این کانون در برپایی نمایشگاه دفاع مقدس، تهیه و توزیع بروشورهایی با محتوای دفاع مقدس و وصیت نامه شهدا است که در بین بازدید کنندگان توزیع می شود و ضدعفونی مکان برپایی نمایشگاه نیز بر عهده بچه های مسجدی عضو کانون شهید باکری می باشد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب عنوان کرد: یکی از برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس نشر وصایای شهدا به ویژه حاج قاسم سلیمانی با استفاده از بستر فضای مجازی است.

وی اظهار کرد: پخش نواهای دفاع مقدس از طریق بلندگوهای مسجد یکی دیگر از برنامه های ما در هفته دفاع مقدس است و همچنین پنج شنبه با جوانان مسجدی عضو کانون در گلزار شهدای شهر رودبار جنوب حضور یافته و با گلاب اقدام به غبارروبی قبور مطهر شهدا می کنیم.

حجت الاسلام خاوری با اشاره بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، تاکید کرد: برای نهادینه کردن اندیشه و تفکر شهدا مخصوص سردار شهید حاج قاسم سلیمانی می بایست نوجوانان و جوانان را با تفکرات، اندیشه ها و وصایای شهدا آشنا کنیم.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب در خاتمه یادآور شد: این انقلاب و نظام اسلامی به برکت خون شهدا بیمه شده است و ما وظیفه داریم نسل به نسل داستان واقعی رشادت ها و ایثارگری های شهدا را به آیندگان منتقل کنیم به همین منظور ویژه برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس را تدارک دیدیم امیدواریم که مورد رضایت حضرت حق قرار گیرند.

پایان پیام/ 586